If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тези системи в колата еърбега и спирачките са системи с висока сигурност които аз лично ремонтирам само ако съм 100% сигурен че ще стане и е безопасно Вие на вашите си коли можете да ги правите колкото си искате
Ето синтезирано мнението ми по темата за двамата неразбрали
Ето синтезирано мнението ми по темата за двамата неразбрали
Аз мнението ти го прочетох и разбрах много добре, но когато те попитах защо мислиш, че тези ремонти са опасни, какво от този ремонт може да отвори еърбега, отговора ти беше ти беше: изобщо няма да се обосновавам. В смисъл не искам да се заяждам, но ако не знаеш в какво се състои ремонта и с какво точно е опасен, просто кажи "не знам" и приключваме, а не да пълниме темата с безмислени спорове и кавги. Информацията която аз получих от всичките ти отговори в тази тема беше единствено, че ти си против ремонта на конзолата за еърбег.
Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Аз мнението ти го прочетох и разбрах много добре, но когато те попитах защо мислиш, че тези ремонти са опасни, какво от този ремонт може да отвори еърбега, отговора ти беше ти беше: изобщо няма да се обосновавам. В смисъл не искам да се заяждам, но ако не знаеш в какво се състои ремонта и с какво точно е опасен, просто кажи "не знам" и приключваме, а не да пълниме темата с безмислени спорове и кавги. Информацията която аз получих от всичките ти отговори в тази тема беше единствено, че ти си против ремонта на конзолата за еърбег.
Самия факт че искаш да го ремонтираш ми е смешен,брато с такива неща и според мен не бива шега,се едно да си ковеш феродо например на накладките,или да пристъргваш дискове/макар че тва по-може,при вариант-липса на нови/.Просто като се замислиш,ремонта е по-опасен от смяната с втора употреба,незвисимо от цената
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Самия факт че искаш да го ремонтираш ми е смешен,брато с такива неща и според мен не бива шега,се едно да си ковеш феродо например на накладките,или да пристъргваш дискове/макар че тва по-може,при вариант-липса на нови/.Просто като се замислиш,ремонта е по-опасен от смяната с втора употреба,незвисимо от цената
Гледайки по долния цитат се предполага че това нещо може да се ремонтира......
Самия факт че искаш да го ремонтираш ми е смешен,брато с такива неща и според мен не бива шега,се едно да си ковеш феродо например на накладките,или да пристъргваш дискове/макар че тва по-може,при вариант-липса на нови/.Просто като се замислиш,ремонта е по-опасен от смяната с втора употреба,незвисимо от цената
Имаш грешна информация брат. НЕ искам да го ремонтирам, а имам проблем с централата и проучвам вариантите. Втора употреба отпада автоматично защото ако това им е бъг на тия централи не виждам смисъл да слагам друга която може да се повреди след месец или два и после пак гимнастики. За нова не знам дали има смисъл да ти обяснявам кое ме кара да се замисля.
Смешното в случая е, че и ти не знаеш кое е толкова страшно в ремонта на конзолата, но се изказваш. Ако знаеш, моля да ме извиниш и да споделиш и ако наистина се окаже, че има дори минимален риск в ремонта още утре тичам да си търся нова конзола. Приказките ти са от рода: Мани ги тия италянски бангии, само се чупят - думи казани обикновенно от човек който не е виждал алфа освен на картинка, а камо ли да е карал. Това разбира се е просто пример за това как звучат думите ти за мен ако не се обосновеш какво точно е опасно в този ремонт.
Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Аз мнението ти го прочетох и разбрах много добре, но когато те попитах защо мислиш, че тези ремонти са опасни, какво от този ремонт може да отвори еърбега, отговора ти беше ти беше: изобщо няма да се обосновавам. В смисъл не искам да се заяждам, но ако не знаеш в какво се състои ремонта и с какво точно е опасен, просто кажи "не знам" и приключваме, а не да пълниме темата с безмислени спорове и кавги. Информацията която аз получих от всичките ти отговори в тази тема беше единствено, че ти си против ремонта на конзолата за еърбег.
Нямаш проблем кажи ми какво точно в централата е прецакано и ще ти обесня какви са рисковете ако го смениш И тези централи нямат бъгове да ти кажа аз - просто им изтича срока на годност Проблема е че в цялата система на еърбега елемнтите са с максимално отклонение примерно 0,02% а в БГ поради липсата на такива се заменят с 0,1% примерно и става весело
Нямаш проблем кажи ми какво точно в централата е прецакано и ще ти обесня какви са рисковете ако го смениш И тези централи нямат бъгове да ти кажа аз - просто им изтича срока на годност Проблема е че в цялата система на еърбега елемнтите са с максимално отклонение примерно 0,02% а в БГ поради липсата на такива се заменят с 0,1% примерно и става весело
Ами именно, че им изтича срока на годност. Ако взема втора употреба също ще изтече и пак на ново. За това мисля че е безмислено от втора употреба и се чудя дали ще е ремонт или да отварям широко портфейла и да взимам нова.
Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Ами именно, че им изтича срока на годност. Ако взема втора употреба също ще изтече и пак на ново. За това мисля че е безмислено от втора употреба и се чудя дали ще е ремонт или да отварям широко портфейла и да взимам нова.
Пич, стига си разлайвал кучетата. Прати централата да я видим. Ако ще я правим ще ти кажем после има ли опасност да се случи нещо или не. Моята централа както ти казах и други които са ремонтирани работят вече дъъълго време и все още не съм с избити зъби от възглавница.
Всеки си поема риска. Бобо съм сигурен, че може да я ремонтира, но щом не иска така това е негов избор. Както и твой. Прати я ще и направим диагностика и ше ти кажа ако проблема е същия ще я правим. Ако е друг ще ти кажа какво е и дали има риск от нежелано отваряне.
Не се дразнете така. Аз ти предложих да я оправим. Имам уважение и към Бобо. Така, че моля да не създаваш така дранения.
Ами именно, че им изтича срока на годност. Ако взема втора употреба също ще изтече и пак на ново. За това мисля че е безмислено от втора употреба и се чудя дали ще е ремонт или да отварям широко портфейла и да взимам нова.
И аз имах подобни проблеми... Някъде май четох, че не централата, ами патроните на еърбеците имат срок на годност / 10г. ако се не лъжа/ ?
Ами именно, че им изтича срока на годност. Ако взема втора употреба също ще изтече и пак на ново. За това мисля че е безмислено от втора употреба и се чудя дали ще е ремонт или да отварям широко портфейла и да взимам нова.
А каква ти е гаранцията,че след този ремонт който искаш,ако недай си боже стане нещо,ще се отворят еърбецитеили пък ще се отворят когато не трябва Просто ти казах мнението ми,за мен е по-удачно да си сменяш ако требе през 6 месеца централи 2 ръка,защото 156-цата не е кола,която е удачно да и купуваш нова централа,просто е на път да си изпее песента,и е зилишно,според мен.Пак казвам тва е мое мнение,всеки си прави каквото иска,прати на Ники в ГО централата да ти я оправи,щом каза че може
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Централата е пратена на Ники и ще видим какво ще се прави. Мъро и ти си прав, но аз съм решил ако има дори минимален риск от ремонта ще търся нова. До сега около 80% от 156-ците в които съм се возил или съм виждал са със проблем в централите. Просто ми е досадно да я бърникам тая кола постоянно и да си играя на свали, качи централа. Дано Ники успее да помогне, че иначе отивам да ми
Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Централата е пратена на Ники и ще видим какво ще се прави. Мъро и ти си прав, но аз съм решил ако има дори минимален риск от ремонта ще търся нова. До сега около 80% от 156-ците в които съм се возил или съм виждал са със проблем в централите. Просто ми е досадно да я бърникам тая кола постоянно и да си играя на свали, качи централа. Дано Ники успее да помогне, че иначе отивам да ми
Максимум 30% от 156 със светещ еърбег имат проблем в централата Повечето имат проблеми с периферното оборудване и захранвания и маси
Максимум 30% от 156 със светещ еърбег имат проблем в централата Повечето имат проблеми с периферното оборудване и захранвания и маси
Ами добре щом си го сметнал, но аз говорех за тези от които аз съм видял. А и наистина може не на всички да е била централа, а просто да им свети лампата.
Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Comment